Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Hanna Boman - 12 februari 2011 23:48

Kvällens deltävling höll jag mig vaken på hela programmet igenom...hihi, och det var väl rätt bidrag som kom direkt till finalen.

Ikväll var deltävlingen från Göteborg!

Programledare: Rickard Olsson & Marie Serneholt


Här var startfältet för kvällen:


  1. BROLLE - 7 Days and 7 nights (kvalificerades direkt till Globen)
  2. LOREEN - My heart is refusing me (kom till "Andra chansen")
  3. BABSAN - Ge mig en spanjor
  4. ELISABETH ANDREASSEN - Vaken i en dröm
  5. SANNA NIELSEN -  I'm in love (kvalificerades direkt till Globen)
  6. MONIKER - Oh my good! (kom till "Andra chansen")
  7. ANNIELA - Elektrisk
  8. CHRISTIAN WALZ - Like Suicide
Av Hanna Boman - 12 februari 2011 15:32

Jajemen, idag har jag kunnat få tag i min cykel igen. Då cyklade jag förstås bara en så kallad "mini-runda".

Cyklade alltså till CITYHALLEN för att handla lite bara.

Visst, det var ganska så jobbigt att cykla. Mycket sand-sand-sand på vägarna, dåligt med luft i däcken på cykeln, så det känns väl mest som blaha-blaha med min cykeltur idag...hihi!

Fast det var ändå skönt att få komma ut och röra lite på sig än att bara gå fram & tillbaka...tar ju längre tid med framför allt.

Så i det stora hela var det skönt att cykla.  

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards