Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna Boman - 23 juni 2011 21:49

Det har idag varit årets LÖVMARKNAD här i Karlskrona (är alltid det dagen innan midsommarafton). Jag köpte väl inte sådär jättemycket, mer än biggaråer & jordgubbar.

Jovisst, jag köpte mig en supergod LANGOS också. Och där jag köpte den fanns det inte någonting att sitta på, så jag fick typ gå igenom hela torget för att komma till KLAIPEDAPLATSEN där det fanns en bänk att sitta på.

Sen därefter gick jag en runda till över torget och kollade på stånden. Därefter ner till ICA Cityhallen för att handla en sak (som jag inte kan skriva här...)


  Mmm, såhär såg min goa LANGOS ut


  





  

Bild upp över STORTORGET & RISTORGSBACKEN


Av Hanna Boman - 23 juni 2011 21:33

Idag är det åter torsdag och jag har varit nere hos VIKTVÄKTARNA. Eftersom jag har varit helledig idag, så var jag där den tidigare tiden kl 16:30.

På dagens invägning stod vågen på 65,9 kg, vilket resulterade i att jag på den här veckan har minskat med -0,6 kg. Så sedan jag skrev in mig har jag gått ner hela 5 kg.

Bra jobbat Hanna!

Så av dessa minskade 5 kg nu, så fick jag en stjärna på min så kallade medlemsbok.

Ja, och sen fick jag ett måttband...tydligen får man det efter att man minskat med 5%.

Hur glad tror ni att jag är idag på grund av detta nu då?

Jo, jag känner mig väldigt glad & nöjd.






    


Av Hanna Boman - 23 juni 2011 12:50

   Nu äntligen kommer det en bild på min BLÅA MUGG som jag fick av dem på BLODCENTRALEN i tisdags. Än har jag inte provdruckit ur den, men det kommer nog bli någon gång här under midsommarhelgen.


 

 





 

Av Hanna Boman - 21 juni 2011 20:44

Imorse klockan 8 var jag inne på BLODCENTRALEN för att lämna blod igen. Det gick ju bra.

HeHe, det var en man som satt i stolen bredvid mig som fick frågan från en av sköterskorna: "Vill du ha järntabletter"? Och vad ställde jag för följdfråga efteråt sen? Jodå, självklart: "Men hallå, kan inte jag också få den frågan någon gång: *Vill du ha järntabletter*?"

Svaret på den frågan blev ju självklart då: "Nej, det är inte alltid så särskilt rättvist alla gånger. Kvinnorna behöver järntabletterna, medans männen inte alltid behöver".

Mitt Hb-värde låg på 132. Men det fick jag ju veta sist i januari, när de var tvugna att ta värde innan tappningen.

Fast det visste jag ju innan att så är fallet, hehe!

För besväret idag så fick jag en fin blå mugg. Har dessvärrre inte fotat den än, men kommer göra såsmåningom.

Får se om det blir att jag gör det ikväll, annars imorgon.





 






Av Hanna Boman - 18 juni 2011 23:17

Förra veckan när jag var nere hos VIKTVÄKTARNA så köpte ju jag två paket med VARMA KOPPEN. Och först idag så provade jag en sådan, vilket var himla gott. Så den kommer jag nog köpa fler gånger, hehe!


 

Mmm, såhär såg den ut i min mugg



Av Hanna Boman - 17 juni 2011 21:38

idag har jag varit in liten sväng på stan och detta var en del som jag inhandlade.



  

Denna HAND & NAIL CREAM köpte jag inne på The Body Shop, så nu kommer mina händer bli mjuka & goa


  


Mmm, dessa knäckebröden är goa (jag har fått testa dem på jobbet av en jobbarkompis och blev helt såld)


Av Hanna Boman - 16 juni 2011 21:06

Idag är det torsdag och jag har varit nere på VIKTVÄKTARNA. Denna gången var det många som var där. Men kan ju bero på att jag var där redan kl 16:30 istället för kl 18:30. Sen är det så nu att söndagarna har tagits bort under sommaren. Och då måste man ju ta sig dit en annan dag. Men jag håller fast vid mina torsdagar...hihi!

Jaha, invägningen för mig idag låg på +/-0. Nja, inte jättebra kanske...men bättre än att det skulle vara en uppgång, eller hur?


 


Av Hanna Boman - 15 juni 2011 21:36

Jag verkar väl aldrig bli nöjd med min design. Men nu tycker jag nog att den blev helt okej. Tycker det är skoj att försöka trixa fram och tillbaka, fast någon gång kan man ju bli nöjd, eller hur? Aja, det finns väl lite till som jag vill lära mig med att ändra på designen...fast det får jag försöka med en annan gång.

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards