Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Hanna Boman - 3 augusti 2011 17:31

Idag under eftermiddagen så har Rebecca varit här. När hon kom så började vi med att koka pastafjärilar, sen var det bara att skära sockerärter & cocktailtomater & paprika & minimajs och blanda i pastan. HeHe, det skulle ha blivit PASTASALLAD...men eftersom jag glömde bort att köpa sån där "salladsmix" så blev det bara såhär, lite lätt!

Men vi delade på en grillad kycklig och åt till också.

Det bästa av allt var ju då att vi satt ute på balkongen och åt...mmm!

Efter att hade ätit, så visade Rebecca mig det här med appar till min nya mobil.

Bra, så kan jag det med.

Just det, när jag var op CITYHALLEN och handlade...så köpte jag två stycken VANILJMUNKAR som vi smaskade i oss till lite efterrätt, plus en ask med VINDRUVOR. Gott som tusan!


TACK för att du kom Beccis, alltid lika trevligt!  

        

Pastasallad med kycklig

 

  Sen en varsin VANILJMUNK till efterrätt


Av Hanna Boman - 3 augusti 2011 17:22

Fantastiskt fint sommarväder här idag, men jag cyklade ju självklart inte längre än till och från CITYHALLEN, hehe!

Men även denna turen på cykeln gick galant och det känns så skönt.

Ja, om det nu tänker bli fint väder imorgon...för då skulle det ju kunna bli en lång cykeltur och inte bara till och från CITYHALLEN.

Jag lovar att det då kommer komma en hel del bilder med, kanske...får se lite!

Känns så skönt att det äntligen har kommit sol & värme nu!


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards