Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Hanna Boman - 25 augusti 2011 22:09

Ikväll har jag då varit nere hos VIKTVÄKTARNA, nu när semestern är slut så får jag ta mig dit på torsdagarna istället.

Tjohoo, vad mycket folk det var ikväll. Hehe, den här gången gick det verkligen inte att räkna hur många det var...men nästan alla stolarna var väl upptagna, hihi!

Varmt och kvaft var det i lokalen med, så man var nästan som en blöt fläck.

Det var typ hur lång kö som helst när jag kom in strax innan kl 18:30. Lite senare var det en som undrade eller sa: "Jaha, och här står man i lång kö för att väga sig."

HeHe, jag svarade: "Jaa, men ska vi gå igen...eller?"

Fast det gjorde vi ju inte, utan det var bara lite ironi i det hela!

Nu till veckans invägning då, som jag blev väldigt nöjd över.

Vågen visade -1,0 kg.

Bra jobbat denna veckan Hanna...trots att jag inte börjat använda vågen än, på grund av att jag inte förstått mig på den förräns nu.

Efter att ha ställt 1000 frågor till Stina, hihi! Nej, inte riktigt...men det var en knapp undertill som man skulle röra åt höger och då är den upplåst.

Sen ska jag lära mig det här med ProPoints-värdet också. Därefter kan jag nog "bli vän" med den. Hoppas det i alla fall!


 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards