Alla inlägg den 1 september 2011

Av Hanna Boman - 1 september 2011 22:15

Jajemen, idag var jag inne på Ur & Penn och köpte mig en armbandsklocka. Jag har typ gått förbi skyltfönstret hur många gånger som helst...och varit sugen på att köpa just denna sorten. Så nu tog jag mig samman och köpte den och det blev en vit. Finns ju annars i hur många färger som helst på denna sortens klocka.



       

 










 

Av Hanna Boman - 1 september 2011 21:45

Återigen en runda ner till viktväktarna, en hel vecka sedan jag var där sist nu ju...hihi!

Usch, jag och två till var på plats redan strax efter klockan 18 och invägningen på den klassen börjar ju inte förrän 18:30 (så snacka om att vara ute i god tid)...hehe!

Anledningen till att jag gjorde det, var för att jag var hungrig och hade varit inne hos Smedjegatans Delikatesser och köpte mig en superdupergod pastasallad. Sen traskade jag bort till viktväktarna för att hinna väga in mig innan jag åt.

Hrm, invägningen slutade denna veckan på +0,3 (jag som trodde att det skulle ligga på minus denna veckan med).

Men det är ju så att jag har fortfarande inte sparkat igång vågen än, fast kommer nog att göra detta imorgon, eller på lördag.

Skärpning Hanna!


 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards