Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Sjuk

Av Hanna Boman - 13 oktober 2011 15:00

Ja, usch ja. Jag är sjuk! Inte roligt alls, var uppe och spydde 3-4 gånger inatt. Vaknade först av att jag hade enormt ont i magen, så jag klev upp och gick på toa. Så då spydde jag efter ett bra tag.

Men kunde inte somna om riktigt efter det, så fortfarande jätteont i magen. Hm, detta var ju inte direkt planerat...usch, jag hatar verkligen att spy!

Så där av anledningen till att jag är hemma idag och tänker inte ta mig bort till Viktväktarna heller. Men viktminskningen hade kanske stått på mycket minus då förstås, hehe!

Har bara ätit en tallrik fil & müsli idag och det gjorde jag vid 14-tiden.


 
 
Ingen bild

Sara

15 oktober 2011 16:38

Nej, usch då! Men du tillfrisknade fort i alla fall, eftersom du stod på benen igår kväll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:34


Alltså, vilken fantastisk Familjesöndag det var den här söndagen ute i Mariedalskyrkan! Man fick höra och lyssna till P-O Mårtensson.    Alkoholen och drogerna drog ned mig till avgrundens mörka botten. Jag hade förlorat allt och det fanns bara...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:12


TEMADAG!     Då så är det SÅPBUBBLANS DAG idag, bland dessa temadagar. Fast jag misstänker att denna tenadagen inte alltid är på samma datum/dag varje år, men så är det tydligen med andra temadagar med.  Inget mer om detta nu, utan det bara ä...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 20:23

Alltså, vad ska man säga? Vilken fantastisk gudstjänst, men allt vad det innebär... vad Pegga är grymt BRA på att skriva sånger, från hjärtat! Alltid lika fascinerad då han förmedlar dessa under en helt vanlig gudstänst! Nu så började teamet me...

Av Hanna Boman - Lördag 13 april 18:53


TEMADAG!       Nu idag så är det SURDEGSDAGEN, hur många visste det?  Alltså, jag har aldrig nånsin bakat surdegsbröd nån gång. Men vet att det finns de som gärna gör óch det blir gott! För att köpa ett surdegsbröd, är väl inte detsamma s...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards