Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Hanna Boman - 20 januari 2012 23:33

Ikväll har vi haft Cafékväll i kyrkan med diverse olika sorters fikasorter, som bröd & varma mackor & kaffe/the/saft/läsk och en hel del godis.

Jag åt två skivor varma mackor och en fralla plus en mugg kaffe.

Allt godis säger jag NEJ tack till nu ju, tjugonde dagen utan godis nu. . .om jag får skryta lite. Hm, det är ju lätt som en plätt att räkna hur många dagar det är nu. Men sen är det inte så lätt längre, när man kommer in i mars månad t ex, hehe!

Efter vi hade fikat klart, så spelade vi ett sällskapsspel. Och vi satt allihop runt det runda bordet. Riktigt roligt att sitta allesammans och spela, än att sitta i "grupper" och spela olika spel.


En riktigt trevlig kväll som sagt!


 

Av Hanna Boman - 20 januari 2012 13:35

Som ni kanske redan har sett, så ändrade jag lite på typsnittet i rubriken (gjordes redan igår). Kommer nog ändra lite till med bloggrubriken, känns som jag sällan blir riktigt nöjd...eller vad?

Jodå, någon gång så ska jag väl bli nöjd. HeHe! 


Ha en fortsatt bra dag!


/Kram

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards