Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Hanna Boman - 8 mars 2012 20:52

Återigen en kväll nere hos viktväktarna. Kvällens möte handlade om mål och vad vi har för mål med våran viktminskning.

En hel del andra mål togs ju med upp, som t ex "man vet vad man ska äta till frukost på morgonen och vad man ska ta på sig för kläder."

Sen var det väl ganska många medlemmar där ikväll på kvällsklassen, brukar ju inte vara så värst många då...utan det brukar komma på eftermiddagsklassen istället.


Jaha, ska jag tala om min invägning för denna veckan med tros? Jo, visst kan jag väl göra det. För den här gången gick det ju helt okej. Yes!

Hm, det var ju ett minus som gjorde mig glad.

-1,0 kg denna veckan. Jag kände ju faktiskt på mig den här gången att det skulle vara ett minus, så den känslan känns just nu hur bra som helst!

Vågen stannade på 60,1 kg med andra ord.

Så denna gången var det ju bra jobbat Hanna.

Det är väl ett mål jag ska försöka gå efter att ha minus på vågen vecka efter vecka.




TACK för sällskapet hem Stina!



 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards