Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Hanna Boman - 31 mars 2012 23:39

Nu har jag återigen varit lite slarvig med att lägga över bilderna direkt i inläggen. Men här kommer dem.

Hm, det var förvisso ett tag sedan sist som jag verkligen INTE har lagt över bilderna direkt...hehe!


  • 30/3   Mysig lunchstund
  • 31/3   After Work
  • 31/3   Kvällsgudstjänst

Av Hanna Boman - 31 mars 2012 23:22

Ikväll har det varit kvällsgudstjänst i kyrkan. Det var Sjukhuskyrkan som hade sitt möte där ikväll, för sjukhuspastor Jonas Pramwall var predikant.

Blekinge Gospel sjöng, det är körer från olika ställen runt om i Blekinge som samlas och sjunger lite gospel.

Så Lyckeby Gospel & Carlshamn Gospel Choir & Surpraise. En kör till från Tving var det också, men minns dock inte vad den hette tyvärr.

Yes, det var riktigt roligt att sjunga ikväll måste jag ju tillägga.


 



Jonas Pramwall 

   

      



   



Av Hanna Boman - 31 mars 2012 13:14

Igårkväll var det lite After Work nere på Scandic. Så grymt mycket folk, alltså inte inte bara från oss. . .utan från en hel massa annat folk också. Kan ju tala om det med att det var väldigt trångt om saligheten.

Det serverades gratis tapas och en hel del dryck med förstås (ja, det var ju inte gratis då...hehe!) Fast det var en mycket god tapas, med diverse olika sorters plock.

Men eftersom det var så pass trångt, så hämtade Lisa och Carina mat till mig.

Alltså Rolle kunde ju inte klämma sig fram emellan alla bord och stolar på ett smidigt sätt om man säger så.

En trevlig kväll, men med väldigt hög musik spelades. Kunde knappt prata med normal röst, hehe!



   

   




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards