Alla inlägg den 10 april 2012

Av Hanna Boman - 10 april 2012 20:37

Men ojdå, det är väl inte torsdag idag heller? Rackans fort denna veckan har gått i så fall, hehe!

Nej, men det är ju bara tisdag. Och anledningen till att jag var hos viktväktarna denna dag är för att jag inte kommer kunna på torsdag. Fast det kommer väl nån fågel att kvittra i mitt öra och tala om att jag ska ta mig dit. Eller?

Usch nej, det hoppas jag väl inte ändå!

Denna gången pratades det mycket om träning och hur man ska sätta fokus på sin träning. En del sa att de tränade på gym, som Friskis & Svettis t ex.

Hm, vad sa jag där egentligen? Jodå, mina små promenader till och från bussen. Sen nu när det förhoppningsvis snart börjar bli vår så brukar ju jag sätta igång och cykla en hel del med. Tycker det är skönt och lite avkopplande med förstås.

Jaha, ska jag tala om vad vågen stannade på idag då?

Yes, denna gången känns det verkligen mer motiverande att skriva det här än sist (även om jag skrev det då med)!

Med andra ord så blev det ett minus på vågen idag, vilket gjorde mig glad igen.

-0,6 kg och vikten stannade då på 61,6 kg.

Bra jobbat denna veckan Hanna! Den här gången har jag även provat på och skriva den där CHECKLISTAN och det funkade väl ganska så bra.

Stina kollade den lite och förklarade hur man ska räkna, så nu kanske det skulle kunna bli mera minus...eller?

Ja jo, visst ska det väl funka...jag hoppas ju på det i alla fall!









 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards