Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Hanna Boman - 21 maj 2012 22:42

Eftersom jag tog en semesterdag idag, så kunde jag ju träffa Lotta på stan i eftermiddags.

Riktigt mysigt, eftersom hon har varit iväg och rest världen över i två månaders tid. Först så gick vi upp och satte oss på en bänk uppe vid Klaipedaplatsen. Där satt vi och pratade ganska så länge enda tills vi bestämde oss för att gå och ta en fika någonstans. Men vi behövde ju inte gå så värst långt, utan bara in till "LENNARTS".

Sen har det ju varit ett fantastiskt sommarväder idag med, så vi satt uta och fikade.



 OBS! Allt detta var inte till mig, ville bara tillägga det...hihi

 

 

TACK för en mysig stund idag Lotta! 

 





Av Hanna Boman - 21 maj 2012 21:58

I lördags var det då bröllop i Ekby kyrka i Mariestad mellan Caroline & Robin.

 

Det vackra brudparet

 

 

Här är en bild på syskonskaran; Jakob Haglöf & Caroline Sjöstrand & Emily Sävenå

 


Känner mig just nu lite seg för att fortsätta skriva och berätta om själva bröllopsfesten, så kommer fortsätta att skriva om det imorgonkväll isället.


 



Av Hanna Boman - 21 maj 2012 21:33

I fredags åkte jag tåg upp till Mariestad. Det var ganska många tågbyten kan jag väl säga. Sammanlagt fyra stycken. Först var det buss till Karlshamn, sen tåg till Hässleholm. Därifrån vidare mot Nässjö som sedan blev tågbyte mot Skövde. Från Skövde var det buss till Mariestad.

Alla tågbytan gick helt lysande, med ledsagning vid varje byte! Kommer upp till Mariestad strax efter klockan 18.

Så sammanlagt sex och en halvtimmes tågresa.

Blir hämtad i vänthallen av Lena & Bernt-Eije som körde mig till hotellet där jag skulle bo i två nätter.

Hm, ett hotell utan hiss...men med ett trevligt bemötande på hotellet och all hjälp så gick det väldigt bra.

Hotellet jag bodde på hette; Hotell Aqva och var ett supermysigt hotell verkligen!


 

Inne på mitt hotellrum


  

Såhär kan en egen ihopkomponerad duschpall se ut, av två stycken läskbackar


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards