Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Hanna Boman - 18 juli 2012 23:39

Ikväll har Amanda varit här och vi kockade ihop lite mat och åt. Det blev hamburgare och "nypotatis-pommesfrites" vilket var riktigt gott!

Till efterrätt sen blev det en varsin muffins. Och jag drack kaffe till vilket var gott!


 


TACK Amanda för en trevlig kväll tillsammans med dig!   

Av Hanna Boman - 18 juli 2012 11:09

Igår var jag ute på Olsängsgården där Skärgårdelägret alltid håller till vecka 29 varje år. Jag kom dit vid 10:30-tiden och då satt de i grupperna och samtalade efter dagens BIBELSTUDIUM.

Sen var det sångövning och hela den biten, men jag var ju inte med och sångövade eftersom jag inte är med på lägret.

Sen var det volleybollmatch som alltid. Turnering som håller under hela veckan, men efter ett tag så började det att regna och de fortsatte att spela ett tag till tills settet var färdigspelat...hehe!


LUNCHEN serverades och då var det en riktigt god SOPPA typ nån gulaschsoppa med gott nybakat bröd till. Mums!

Efterätt bestod av ÄPPELPAJ med vaniljsås som också var gottigt!

...tyvärr inga matbilder den här gången.


Senare sen på kvällen så åkte hela lägret till PÅLSGÅRDEN och hade en gudstjänst som jag självklart också var med på ju.

Det är så att jag kan inte "hålla" mig ifrån lägret, utan typ måste ta mig ut en av dagarna.


Efter det åkte jag med tillbaka till gården igen och var med på Andakten också, som var väl lite mer som en kvällsgudstjänst med Nattvard. Trevligt!


   


         


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards