Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Hanna Boman - 20 juli 2012 10:38

Även igår åkte jag ut till Olsängsgården och var ute hela dagen. När jag kom dit så var det volleybollturnering och match om vilka lag som kommer spela finalmatchen imorgon.

Sen var det även match om tredje plats också förstås.

DAGENS LUNCH: kroppkakor & gräddmjölk & lingonsylt. Och det var verkligen första gången som det serverades på väldigt länge. Jag minns när jag var med på lägret på 90-talet, då var det nästintill en gång varje år.

Så det var ju tur att jag kom ut dit igår igen och fick äta detta goda. Mums!

Efterrätt efter varje lunch och den här gången var det endast frukt som äppelhalvor & vattenmelon & galiamelon.

Gott även det!

Sen klockan 18 bar det iväg till Kristianopels kyrka där det sedan var gudstjänst som alltid med Skärgårdlägret på torsdagen vecka 29 klockan 20.

Frida Blomberg var gudstjänstledare och Dan-Inge Olsson höll i predikan.


 

Malin Övrell sjunger

Pie Jesu


 

Hela lägerkören i Kristianopels kyrka




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards