Alla inlägg den 12 september 2012

Av Hanna Boman - 12 september 2012 22:37

Jajemen, idag var jag nere hos HÅRFIXARNA och fixade till naglarna ännu en gång, eller denna gången var det med fransk manikyr som blev vit. Kände inte för någon anna färg just nu i alla fall, får se hur jag kommer att klara av detta nu bara. Känns ju egentligen som man inte vågar göra nånting utan att naglarna typ sitter ivägen.

Men jag har klarat mig hitintills, så det ska nog gå bra fortsättningsvis också, hehe!


Såhär såg naglarna ut från allra

första  början i augusti


 

Naglarna idag innan dem blev iordning gjorda, ojoj...vad de har

vuxit och blivit långa


 

Dagens bild efter den franska manikyren



TACK Sophia, jag är supernöjd! 







Av Hanna Boman - 12 september 2012 11:48

Jahaja minsann!

Nu idag på morgonen har jag varit nere på Arbetsförmedlingen och träffat min handläggare för första gången.

En helt okej person måste jag nog säga, eller jodå hon var verkligen en supertrevlig och go handläggare.

HeHe, tidigare när jag varit och träffat handläggare då jag varit arbetslös tidigare så har man suttit i en timme. Men inte denna gången, utan det tog väl "bara" en kvart eller så.

Hon föreslog att det som var allra bäst är att få en jobbcoach att bolla idéer med. Och då träffas man tydligen betydligt oftare än sin handläggare.

Så nu hoppas jag väl lite mer på detta och att det kan kanske bli en arbetsprövning snart, men kanske inte är så lätt alla gånger fast hoppas gör man ju!

Jag kanske känner ett litet sug efter att ta mig ner en sväng till kundmottagningen imorgon för att sitta där en stund och kolla läget på jobbfronten. Får se lite hur andan faller på bara.





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards