Alla inlägg den 20 september 2012

Av Hanna Boman - 20 september 2012 22:19

Nu har det varit torsdag igen och jag har varit nere på viktväktarna. Kvällens möte handlade om vad vi stoppar i lunchlådan och det här med den där checklistan hur viktig den egentligen är för att kunna gå ner i vikt (fast jag har väl fortfarande inte klarat av och skriva en full checklista för en hel vecka, psst.) Men ändå klarat av att tappa massa i vikt och det tycker ju jag är bra!

Denna veckan stannade vågen på 60,6 kg och det vill säga -0,5 kg. Jabidabido, så bra!

Anledningen till detta minus nu är för att tidigare har jag t ex stoppat i mig kex och annat sånt där "småätande" mellan målen och det har jag försökt att lägga av med nu igen.

Jaop, det var vad jag sa till Stina efteråt idag när hon frågade mig i alla fall.

Sen har jag bestämt mig för att låta bli godis och sånt helt också någon gång, men tänker inte tala om det här...hehe!


Till sist nu då, bra jobbat denna veckan Hanna!


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards