Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Hanna Boman - 2 februari 2013 22:42

Jahaja, så har den här cirkusen satts igång igen med Melodifestivalen. Och det här årets första deltävling var då i Karlskrona!

Ganska så roligt ändå, att det sänds härifrån (men det har ju varit här två år tidigare 2006 & 2008, då det har varit deltävlingar).

Såhär såg startordningen ut för ikväll:


DAVID LINDGREN - Skyline  (kom direkt till Globen)

COOKIES n Beans - Burning Flags (andra chansen i Karlstad)

JAY-JAY JOHNSSON - Paris

Mary N' diaye - Gosa

ERIC GADD - Vi kommer aldrig att förlora  (andra chansen i Karlstad)

YOHIO - Heartbreak Hotel  (kom direkt till Globen)

ANNA JÄRVINEN - Porslin

MICHAEL FEINER & CAISA - We're Still Kids


Och vad tyckte jag om denna deltävlingen då? Njaej, jag kan nog tycka att bättre deltävlingar har ju jag sett i alla fall genom åren!

Var inte så jag fastnade för någon låt sådär direkt, men kommer kanske göra längre fram sen...vem vet?


 







Av Hanna Boman - 2 februari 2013 16:16

Vad roligt det är att gå in och kolla på besöksstatistiken såhär i början på månaden och se hur många det är som besökt bloggen under föregående månad. Och då är det ju självklart januari som jag syftar på just i detta nu!

Så under januari då är det hela 397 stycken som har varit inne och läst min blogg. Det är riktigt roligt måste jag bara säga!


TACK för att just Du läser min blogg och gör att jag tycker det fortfarande är roligt att blogga! 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards