Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Hanna Boman - 13 mars 2013 21:37

Jajemen, eftersom det är ondag så har det hy hunnits med lite körövning också i Surpraise. Likadant här att jag var typ megatrött.

Jag tycker att det ibland känns så himla blahiblaho, visst är det roligt att sjunga i kör men inte när man verkligen är trött från redan första början.

Det roliga med att ha övning varje vecka är ju att det kommer sångare stradigt varje onsdag.

Denna gången om ni frågar mig, så kunde jag nog lika gärna stannat hemma eftersom jag var så trött. Men visst var det ändå lite roligt att sjunga ikväll, jodå...det var roligt minsann!


/Tjingeling











 

Av Hanna Boman - 13 mars 2013 21:21

Jajemen, idag har jag ju då varit på sjukhuset och badat i varmvattenbassängen och det var riktigt skönt. Inte så många där som det har varit tidigare.

Om ni frågar mig idag angående det, så var det riktigt skönt, för jag hade Wett-västen på mig från det att jag kom ner i bassängen. Så då bara flöt jag omkring där och njöt av att inte krocka med en massa folk typ hela tiden.

Jag har varit mastodontmegatrött idag så det var riktigt skönt att bara få göra ingenting, eller hur jag nu ska uttrycka mig.












 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards