Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Hanna Boman - 28 mars 2013 22:17

Denna veckan var jag ner till viktväktarna på den tiden jag egentligen alltid tidigare har varit på, för det var denna veckan som passade mig bäst alltså eftermiddagstiden klockan 16:30. Då trodde ju jag att jag skulle få träffa några "gamla rävar" där som man alltid brukar se då, men så var icke fallet denna gången. Några var det väl som man kände igen förstås, så så illa var det ju inte ändå...hehe!

Denna veckans möte handlade det om att "pimpa" maten, alltså att göra gammalt till nytt. Vi fick sitta och diskutera med varandra i grupper vad man kan förnya av t ex spaghetti & köttfärssås, pulvermos & köttbullar, korv & makaronerfalukorv & potatis. Och det var ju riktigt roligt att ha dessa diskussitionerna minsann!


Jaha, och nu kommer vi till det här med vad vågen sa till mig idag när jag ställde mig på den. Hrm, jag trodde väl inte att det var sant...men ett rejält minus var det. Vågen stannade på 58,1 kg -2,3 kg.

Nu var det ju bara såhär att jag skulle komma fram till min målvikt, och frågade Stina om jag fick fundera på det tills innan hemgång. Fast sedan så glömdes det bort, och jag har ännu inte kommit fram till min målvikt. Hmm!

Men kanske tills nästa vecka, eller? Ja det får vi se då helt enkelt!


Riktigt bra jobbat denna veckan Hanna, helt klart...yes!




          

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards