Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Hanna Boman - 7 maj 2013 21:34

Viktväktarna fick jag gå till idag (tisdag), eftersom det är röd dag på torsdag. Så jag var där den sensena klassen ikväll, hehe!

Och vad pratades det om ikväll då? Jo minsann, det pratades om att sätta "FOKUS PÅ FRUKOST!" Självklart då vad man äter till frukost och då är det väl för de flesta att frukosten är densamma från morgon till morgon, eller?

Åtminstone är det verkligen så för mig att det ska vara en tallrik havregrynsgröt med mosad banan i. Självklart så kan jag skifta och äta t ex lättfil & flingor, i alla fall på sommaren. Fast visst kan jag äta gröt då också, men inte i samma mängd som på vintern. Sån är jag och kallar väl det då för sommarfrukost/vinterfrukost.


Jahaja, och vad sa den där vågen nu då när jag ställde mig på den? Jodå, jag är väl relativt nöjd även om det nu denna veckan blev ett plus. Min MÅLVIKT den ska jag ju hålla mig till, så var detta bra.

Vågen stannade denna veckan på 60,2 kg, vilket resulterade i +0,9 kg. Jag hade ju ett ganska så stort minus förra veckan som jag väl egentligen inte ska ha nu, eftersom jag ska ju ligga på mina 60 kg som var min MÅLVIKT!


Så bra jobbat denna så kallade halva vecka då Hanna!



   

Av Hanna Boman - 7 maj 2013 15:31

Åh, visst blir man glad av att se dessa vitsippor?
Nu äntligen har våren kommit!
När jag cyklade hem ifrån kyrkan igår så kunde jag inte låta bli att ta fram mobilkameran och fota lite!

/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards