Alla inlägg den 26 september 2013

Av Hanna Boman - 26 september 2013 21:35

Även denna veckan så fanns det en torsdag och vad är det som brukar hända i mitt liv då? Jomen visst, en runda till viktväktarna. Hehe!

Och vad pratades det om idag då? Jodå, det pratades om soffmys & bio, tips för hur du hanterar lustfyllt ätande.


~~När blir du sugen på

sött & salt?~~


Då kom mina tankar på gårdagaens handlande på Cityhallen, då jag hittade en skylt där det står; '2 Marabou-chokladkakaor 200 g för 35:-'. Jag tar glad i hågen två chokladkakor (handlade annat också). Men där kom nog tanken...efter att jag varit och badat ibland, då kan söt och saltsuget sätta igång på mig. För jag ville ju ha en "Black saltlakrits".

Men sen när jag kom till kassan, så blev det för mycket pengamässigt i summan så det blev minsann inte några chokladkakor alls. Kände då att jag inte alls behövde dem, så jag kände mig lite stolt över att jag inte "behövde" dem.

För jag har ju överlevt detta i alla fall, hehe!


Jaha, och vad sa vågen idag då när jag ställde mig på den? Jodå, nu är det verkligen inte roligt längre att uppdatera bloggen. Ja, åtminstone inte detta inlägget!


Mmm, "piss & pannkaka" helt enkelt. Men varför dess plusen varje vecka nu då? Den där "usla" vågen visade 61,6 kg som då i sin tur resulterade i +0,2 kg.


Hur göra? Jajo, ta tag i det här med CHECKLISTAN kanske?

Jaa, jag får väl se hur det kommer att gå till nästa vecka.


Verkligen inte bra jobbat Hanna, så skärp till dig nu till nästa vecka!


Min MÅLVIKT är ju 60 kg och går jag upp till 62 kg, så får jag ju betala igen och det vill jag ju INTE!



   

Av Hanna Boman - 26 september 2013 14:47

Idag vid lunchtid så träffades jag och Louise utanför eller inne i Hoglands Park.
Så då blev det ju restaurang Parken som vi lunchade på och det var riktigt gott!
Halstrad laxfilé med potatis & sås!
Det var första gången som vi var,där bägge två vid lunchtid, annars så har ju jag varit där i somras fast då var det på kvällen.

Mysigt & gott var det minsann! :)

TACK för idag goa Louise! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards