Alla inlägg den 30 september 2013

Av Hanna Boman - 30 september 2013 23:07

Äsch, inte känns detta sorgligt...nu är jag bara lite sådär småironsisk.

Utan det känns riktigt skönt att slippa komma ihåg och ta dessa Kåvepenin-tabletter något mer efter fyra månader.

Fast och andra sidan så är jag ju faktiskt inte helt fri ifrån tabletter, eftersom jag nu ska ta Probiotika ett bra tag.

Och det är kapslar som ska göra så bakteriefloran ska bli bra i tarmarna efter en så lång Antibiotikakur.

Men det kommer ändå kännas skönt att slippa ta penicillin något mer i alla fall!

Under eftermiddagen idag så var jag även i kontakt med Infektionskliniken igen och ställde lite frågor angående stödstrumpan som jag har haft på högerbenet/foten hela sommaren. Och enligt mitt utskrivningsmeddelande där så stod det att jag nu även ska slippa att dra på denna "usla" strumpan något mer. Fast sen så har jag ju testat att ha den av lite då och då, men då har foten och benet blivit halvsvullet och rött igen emellanåt.

Nämen, jag ska ändå testa nu denna veckan utan strumpan på och se vad som händer. Jag tror nog lite på att jag kommer få dra på den om ett tag igen, men jag måste ju testa nu i alla fall.


 



 


    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards