Alla inlägg under oktober 2013

Av Hanna Boman - 1 oktober 2013 21:07

Jajemen, nu har det varit körövning nere i Pingstkyrkan ikväll. Det är ju övning varje vecka, fast jag "skolkade" lite förra veckan. Hm, jag kände väl ingen större motivation till att komma bara...vet bara inte riktigt varför bara! 

Fast nu så kändes det helt okej och sammanlagt var vi väl cirka femtio sångare.

Wow, det är ju riktigt häftigt att det kommer så pass många på var och varannan övning!


Oups, nu så har man ju fått en hel del noter och sådär. Så nu är det väl dax att skaffa sig en mapp för att lägga noterna i och ha med sig vid varje övning.



/Tjingeling


Av Hanna Boman - 1 oktober 2013 20:59

Idag så träffades Stina & Karin & jag inne på Café Tre G för att fika och tjöta lite om allt & inget, hehe! :)

Oooh, en riktigt trevlig stund fick vi tillsammans!


TACK för den stunden Stina & Karin! :)



Cafe latte & tunnbrödsklämma

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards