Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Hanna Boman - 23 januari 2014 22:40

Jahaja, då har man varit till Viktväktarna även denna veckan då. Eeeh, det var ju väldigt många som var där idag...nästan fullsatt skulle man väl kunna säga. Fast några till hade nog fått plats, så helt fullt var det ju inte...och det skrev jag ju inte heller för den delen, är nog lite trött! 

Men vad pratades det om idag då? Hmm, det pratades om bl a "Vikten av att gå på möte varje vecka"

Alltså vad som är bra med att gå på möte varje vecka och inte bara komma dit då & då, för såna finns det ju säkerligen också...lite till mans. Fast jag är väl den som verkligen kommer varje vecka och känner också att jag nog lätt skulle falla tillbaka om jag inte tar mig dit mer. Nu när jag går gratis också eftersom jag i våras blev GULDMEDLEM!


Sen tycker jag det alltid känns så himla inspirerande av att gå dit varje vecka också och få träffa andra som tänker samma sak typ. Hmm, fast nu går ju inte jag där för att gå ner i vikt längre...utan vill ju bara hålla kollen med vågen!


Nu då så kommer detta med vad vågen visade idag då jag ställde mig på den, jag kan väl säga att jag blev vän med vågen idag...hehe! 

Så idag är jag glad, eftersom vågen visade faktiskt ett relativt stort minus.

Vad sägs nu då när jag skriver att vågen stannade på 60,8 kg och resulterade ju då i -0,7 kg.


Kanonbra jobbat denna veckan Hanna! 




 






 



 

Av Hanna Boman - 23 januari 2014 21:01

Jepp, idag så tog jag mig in till Hårfixarna och fick min lugg klippt.
Eeh, jag är en sån som inte vill göra det själv...så därför tog jag mig dit idag för nu var det verkligen dax.
Skönt att kunna se ut ordentligt mu igen då, hehe! :)

TACK för hjälpen Frida! :)






    

Av Hanna Boman - 23 januari 2014 10:33

Jamen nu så kan ju även jag spela och lyssna på Spotify i min iPhone. Eeeh, i den förra telefonen jag hade så funkade det väl inte...eller så tog jag mig nog inte tid till att det skulle funka bara, jag tror nog på det sistnämnda där förstås.

Det kan ju alltid kännas skönt att kunna lyssna på musik ibland då man sitter på bussen t ex, eller bara är ute och går också förstås kanske.

Aja, jag får se lite vad som kommer att hända...men kommer kännas skönt att kunna lyssna obegränsat och inte bara då man är hemma vid datorn! 


Eeeh, jag var nog lite lagom knäpp då jag skulle plocka hem Spotify-appen...för jag plockade ju hem nånting helt annat som då hette/heter SpotYou och trodde ju självklart att det var den rätta, men icke!




    


 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards