Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 20 februari 2014 21:57

Jomen visst har väl jag varit nere hos Viktväktarna idag när det ändå är torsdag. Hehe, en hel drös med folk var det idag...inte så många nya, men ändå. Det var två stycken nya eller vad man nu ska säga, för vad jag tror så var de där förra veckan också. Fast vad spelar det för roll egentligen då? Hm, bara en lite onödig upplysning skulle jag väl tro...hehe!

Jaha, och vad pratades det om denna veckan då om inte mat eller rattare sagt "Vad har man med sig för lunchlåda till jobbet?" "Eller var äter man lunch för någonstans?" ~~På restauranger eller "snabbmatsmodellen"?~~

Veckans möte handlade ju då kort och gott om "FOKUS PÅ LUNCHEN"


Vad sa vågen då när jag ställde mig på den denna veckan då? Jomen, den var ju betydligt snällare än vad jag hade kunnat inbilla mig. Jag vet att någon gång då och då så har jag ju ställt mig på vågen här hemma innan jag velat ta mig hemifrån, men denna gången så gjorde jag faktiskt inte det...även om jag kände mig lite smått orolig på ett "jättestort" plus eller så.

Fast som sagt så var Stinas våg väldigt snäll mot mig idag och visade 60,9 kg som då resulterade i +0,2 kg.


Är jag nöjd över detta, eller inte? Jodå, jag är ju jättenöjd!

Så riktigt bra jobbat denna veckan Hanna, du som hade trott på ett större plus! 




   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 18:42

Jamen vuílken fantastisk gudstjänst man har varit på den här söndagen, som började med lovsånger tillsammans med lovsångsteamet!   Den här söndagen så hade vi besök, fast det är väl nu lite fel att säga...när han blivit anställd så var det  Sta...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards