Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Hanna Boman - 1 maj 2014 22:20

Jodå, eftersom det inte blev nån cykeltur igår...så fick det la bli idag istället. Fast jag vet ju inte om det var en motionsrunda i den bemärkelsen som det varit tidigare, men jag cyklade ju ändå...med Runkeepern igång även om jag bara skulle till och från Cityhallen (kommer nog inte upprepas var gång i alla fall).


 



Av Hanna Boman - 1 maj 2014 19:40

Jojomensan, även att det är 1 maj idag och röd dag så visst hade Viktväktarna öppet precis som vanligt.

Det tyckte ju jag var jättebra, eftersom det är ju den dagen som är "min viktväktar-dag".

Inte så väldans många som var där, men ändå elva stycken tror jag väl att Stina sa.

Vi var fyra stycken som satt kvar på mötet i alla fall, hehe!


Denna gången så pratades det om olika maträtter och vad man kan kombinera ihop för olika saker. Ganska så roligt och höra tyckte ju jag då som inte är så värst påhittig med mat och annat.


Jahjaja, och vad talade den däringa vågen om då jag ställde mig på den då? Jodå, den var väl relativt snäll...jag inbillade väl mig att det skulle vara minus, men icke...utan 61,8 kg som då resulterade i +/-0 kg.

Så jag får väl lov att vara nöjd eftersom jag håller mig inom min MÅLVIKT.


Jo, jag är nöjd helt klart! 




 


  



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards