Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Hanna Boman - 13 maj 2014 23:55

Nu ikväll så har det varit Cafékväll i kyrkan med temat Tio Guds Bud och denna kvällen var det sista budordet som också var det första, eftersom vi började bakifrån en gång i tiden då vi började med det.


Dramagruppen spelade som vanligt ett drama som var väldigt bra gjort!


 


Vi hade en inbjuden gäst för ikväll också, som pratade om sin resa till Israel och det var väldigt intressant att få höra!


 

Kenneth Kimming



 

Mitt fika för kvällen




TACK för en fin & trevlig kväll ikväll! 




Av Hanna Boman - 13 maj 2014 17:07

Jamen visst så har jag varit på MåBra-badet igen, eftersom det har ju varit baddag idag. Oups, inte alltför många som var där och badade idag...hehe, jag försökte räkna lite över lag på hur många det var och sammanlagt var det nog fyra-fem stycken brukare och sen en och annan assistent eller förälder också.

Nu känner väl jag mig lite lagom gnällig, men jag tycker inte alltid att det är så himlans lätt att simma längder då det är de flesta brukarna som "bara" ligger och flyter omkring i bassängen.

Och då är det då rakt inte lätt att simma längder, men jag gjorde eller gör det ju ändå, fast är inte lätt och räkna alla längderna.


Men det är ju ändå skönt att komma i det varma vattnet i alla fall! 













 




Av Hanna Boman - 13 maj 2014 11:42

Javisstja, jag var ju återigen på Arbetsförmedlingen och då träffade jag en person som jobbar i kommunen och har hand om barnomsorgsjobb. Den träffen kändes riktigt bra och jag kände mig lättad då jag gick därifrån, dels för att hon var trevlig och att om förhoppningsvis så kanske det blir någon praktik nu till sommaren någonstans här i Karlskrona med omnejd.

Så nu känns det verkligen som att det kommer hända något väldigt fort, yes! 








 


      


  

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards