Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Hanna Boman - 31 maj 2014 21:11

Efter vår lilla fikastund så drog vi upp mot Fredrikskyrkan för att gå på Regnbågsmässa kvällen till ära.

En mycket fin och hamornisk stund, som man nog ville ha med av...men stunden var så fantastiskt fin!


 



 

Johanna Juhlin





       



 


Sen var det även Nattvard också som även det var en härlig och mysig stund! 




 






Av Hanna Boman - 31 maj 2014 20:47

Idag så hittade jag en bild på Café Tre G:s Facebookssida att de hade Smörgåsbakelse a´la Pride, så då kunde ju inte jag låta bli att skicka ett sms till Karin och fråga henne om vi inte kunde ta en liten fikastund sådär på tuman hand.


 


Men när vi träffades där nere, så var dem tyvärr slut...så vi fick ju ta något annat istället. Lite attans för det, men det funkade ju självklart att fika på annat också.


 


TACK för idag Karin! 


Av Hanna Boman - 31 maj 2014 00:00

Efter konserten i Fredrikskyrkan så blev det till att traska ner till Pappa & Charlotte för lite fika och det tackade man ju inte nej till, eller hur? :)

Eva & Lars var ju också med eftersom det var dem jag var med på konserten. En trevlig kväll med god paj & kaffe, mums! :)


 


 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards