Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Hanna Boman - 23 juni 2014 13:24

Jomen visst har jag varit på Blodcentralen idag och gjort en god gärning, andra gången i år. Och jag fick en fantastiskt bra tid då kallelsen kom för två veckor sedan.

Eftersom jag inte har något jobb eller så så var ju tiden idag väldigt bra, 10:30. Annars så brukar jag ju helst vilja ha en tidig morgontid, om jag då har jobb att ta mig till.

Det var lite problem med att sticka mig idag, och jag som alltid brukar bli stucken i högerarmen...fick denna gången bli stucken i vänsterarmen istället. Där brukar jag säga var gång att jag inte har något blod, men idag så fanns det blod att ta av där...vilket förvånade mig lite. Hm, jag trodde nästan ett litet tag där att jag skulle få bli hemskickad igen utan att få bli tappad. Men så lätt slapp jag inte undan, hehe!


hB-värdet från förra tappningen stod dessvärre inte på lappen som man brukar få ihop med järntabletterna, men jag kan nog tänka mig att det bör väl vara hB 127...för så sa han som gjorde tappningen sist i februari.


 

Dessa assietterna har jag fått vid tidigare

tappningar


 

Idag så valde jag denna färgen, och nu har jag 3 assietter






 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards