Alla inlägg den 7 september 2014

Av Hanna Boman - 7 september 2014 23:27

Denna helgen så har det varit Öppet Hus på Friskis & Svettis. Jag som aldrig nånsin har varit där tidigare tog mig faktiskt dit idag på eget initiativ...ja, för vem annars skulle det väl vara egentligen?

Njaej, jag vet väl inte riktigt...men en god vän till mig och jag pratade faktiskt lite om det här med att "jag kanske skulle kunna klara av att träna på en Crosstrainer". Jag själv har väl funderat och tänkt på detta ibland och även gogglat för att se hur en Crosstrainer verkligen ser ut.

Så idag har jag för allra första gången varit på Friskis & Svettis och då provar på Crosstrainer.

Oooh yes, det gick ju över mina förväntningar och jag tyckte ju att det var riktigt roligt när jag väl kom igång med hur den fungerade.

Så nu får man väl se om jag fortsätter ta mig dit och tränar på Crosstrainer, för det här var ju verkligen jätteroligt.

Lite funderingar till så är jag nog igång, men då kostar det ju...vilket det inte gjorde nu då denna helgen eftersom det var Öppet Hus.



 



 



Av Hanna Boman - 7 september 2014 23:14

  Nu denna veckan så har jag försökt hålla min Runkeeper i schack denna veckan på att använda den faktiskt nästintill de flesta sträckor jag har tagit. För att förra söndagen så kom det ett meddelande från den "Nu är det dax att gå ut och träna, det svåraste är det första steget ut genom dörren..." Jaa, typ något sånt stod det väl!

Så då tänkte jag att "då ska den användas vilken liten sträcka kag än kommer att ta, hehe!"


Och nu tänker jag då bara visa de två sträckorna jag gick idag till och från Pingstkyrkan, fast när jag gick hem så var det ju ifrån Hoglands Park.


 


 


             

Av Hanna Boman - 7 september 2014 22:42

Jamen ojdå, jag råkade visst försova mig lite imorse...som gjorde att jag inte hann ut till "min" kyrka, hehe! (med andra ord, så "försov" jag mig med flit).

En mycket fin gudstjänst med predikan om Tro som Ulf Sundkvist höll i och gjorde mycket bra på många sätt!


 

Ulf Sundkvist


Fantastiska ungdomar från församlingen som sjöng och spelade riktigt bra, riktigt duktiga måste jag ju säga att de var!


   



  


Sen så efter gudstjänsten var det en lång tipspromenad men hela 13 frågor för både barn och vuxna. Eeeh, nu vet ju inte jag hur många frågor jag eller vi klarade av...men det var ju inte alla rätt i alla fall, det som jag trodde då. Lite ironisk var jag väl där som många andra gånger, hehe!

Därefter så var det hamburgare med bröd som serverades och var en god lunch. Till efterrätt så var det ju även kaffe & kaka förstås!


En mycket trevlig eftermiddag och det var allra första gången som jag var med på Pingstkyrkans höstupptakt. Ett fantastiskt fint väder för att vara utomhus och då var vi ju i Hoglands Park.



   




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards