Alla inlägg den 25 september 2014

Av Hanna Boman - 25 september 2014 22:22

Jomen visst har jag varit ner till Viktväktarna idag, för det är ju torsdag. Blablabla, känns kanske ganska så tjatigt att varje vecka få börja läsa detta vid varje "viktväktarinlägg".


Men vad handlade denna veckans möte om då?

Jo, det handlade om: "Vad gör du när du är stressad?"


Mättande:

ost

mjölk

godis

klubba

vin

all in

nötter


ProPoints

vegetarisk mat

entrecote

korv

lax

vitt bröd

viktväktar-bar (alltså en chokladbit)

chips


Jaha, och vad sa eller visade vågen då jag ställde mig på den idag då? Jojomensan, jag blev ju vän med den denna veckan också...även om det inte visade något minus, men den visade ju inget plus heller.

Så det blev 60,9 kg som resulterade i +/-0 kg även den här veckan.

Tack för det vågen att jag fick vara vän med dig även denna veckan, men jag vill ju ha minus till nästa vecka i alla fall!


Jag är nöjd över resultatet denna veckan också, bra jobbat Hanna! 






   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards