Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Hanna Boman - 7 januari 2015 20:57

Oooh ja, idag så fick jag besök av Julia   bara sådär...haha, nejdå!

Vi hade lite sms-konversation med varandra igår och då undrade hon mig ifall jag hade något planerat för dagen idag.

Och det hade jag väl egentligen, men inget som man inte kunde ändra på...utan hon fick komma.

Men vad har vi gjirt hela långa dagen då? Nja, vi har väl inte gjort så jättemycket...eller vad säger du Julia? Vi har väl mest pratat och spelat lite spel, nu så var det ju jättelängesen som vi träffades bara Julia & jag...det var ju förra året ju, haha! (innan skolan började igen för henne efter sommalovet)


Så roligt att du ville komma över hit till mig en sväng idag Julia! 






 







Av Hanna Boman - 7 januari 2015 20:44

Yes, redan idag så kom min omtalade sticka till datorn...det gick ju för sjutton snabbare än vad jag skulle kunna tänka mig. Med tanke på att det var röd dag igår också och den skickades ju iväg i måndags, men det gör ju inte mig nånting alls...eftersom det är ju betydligt lättare att sitta vid datorn då man ska blogga t ex. Så nu är jag extra glad idag och att den kom hem i brevlådan dessuton, för jag inbillade och trodde att det typ skulle komma ett sms att jag skulle behöva hämta det på Cityhallen Spel & Tobak, där jag brukar få hämta paket och sådant.


Eeeh, jag vet väl att detta var kanske ett lite onödigt inlägg...men jag bjuder på det, hehe!

För lite halvonödiga inlägg måste man ju få ha ibland också, eller? 






 


/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards