Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Hanna Boman - 15 januari 2015 21:57

Haha, och var har jag varit idag om inte hos Viktväktarna...det är ju torsdag och då tar man sig dit, eller hur?

En hel del nykomlingar var det idag, nytt år och så är det ju varje år. Men jag vet väl inte riktigt hur många nya det var, fast det var nog i alla fall fyra eller fem stycken...men spelar väl knappast ingen roll va?

Nepp, jag tror väl inte att det gör det va!

Vad handlade veckans möte om då? Hehe, jo det handlade om "Testa ditt ögonmått!"

Och det kan ju handla om hur mycket mat man lägger upp på tallriken, hur mycket man äter och så vidare.

Ibland är det inte alltid så lätt med ögonmåttet, utan man äter med ögat. Men man ska ju alltid tänka att "huvud - mage". Vad vill magen ha och hur mycket? När blir man mätt?

Joo, men ungefär så handlade mötet om den här veckan.


Och vad talade vågen om idag då jag ställde mig på den? Tja, vad sak jag säga egentligen? Eeeh, jag ligger ju för sjutton fortfarade under min MÅLVIKT...som då är 60 kg, så ett plus hit eller dit spelar ju inte så stor roll ärligt talat.

För idag så visade den plus igen nämligen, fast inte något hutlöst stort plus.

Vågen stannade på hela 58,8 kg  och det resulterade i då -0,2 kg.

Men jag kan ju knappast vara besviken, utan känner mig glad!





 



    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards