Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Hanna Boman - 11 februari 2015 21:12

Jadå, visst tog jag mig ut till Stickcafé även denna onsdag...för att fortsätta och sticka på sjalen som jag började på förra gången för två veckor sedan. Nja, fortsätta och fortsätta förresten...jag har ju inte stickat så mycket som jag kanske hade tänkt att göra här hemma.

Men det kändes ändå helt okej att sticka idag och det funkade ju riktigt bra om inte bättre denna gången, så nu kommer jag säkert att sticka en lång bit till nästa gång som då är om två veckor.

Oups, vem har slagit mig i huvudet månn tro...jag har ju aldrig suttit hemma i vuxen ålder och stickat!?

Okej, farmor lärde mig att sticka en gång för en massa år sedan...då jag var 10 år och satt alltid hos henne och stickade (vid nästan varje skollov jag var där i alla fall).

Men sen har det aldrig varit någonting för mig, fast NU tydligen.


Hehe, även denna gången så var väl jag yngst...eftersom det är ju Stickcafé för damer i pensionsåldern, fast det är ju en och annan i arbetarålder också förstås.

Men jag tycker ju att det är roligt, så varför inte ta sig dit då varannan vecka? 







   



 

Rundsticka





 

Fika också förstås









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards