Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Hanna Boman - 26 februari 2015 21:48

Jodå, ikväll så har vi haft MUS-möte ute i kyrkan (Mariedalskyrkans Unga Styrelse). Enligt vad vi kommit fram till för starttid ikväll så var ju den då klockan 18:34, men vi kom igång typ tio minuter senare på grund av olika anledningar.

Ett bra möte med sex stycken ledamöter, fast vi är ju förstås några fler...men alla kunde inte komma och så är det ju ibland.

Nu vet jag som alltid att jag inte får tala om vad som beslutades under mötet, men kan ju tala om att vi fick ett gott fika som Sören höll i ikväll. Fast han sa att det var "äckligt", men jag tror nog att han var väldigt ironisk där...för det var ett gottigt fika helt klart! 







   











 



Av Hanna Boman - 26 februari 2015 16:57

Nu så efter mycket om och men fick vi ju äntligen ihop en tid för att träffas över en fika.

Hehe, för hur längsedan var det sist egentligen Åsa? Och hur länge har vi dividerat över att ta en fika på tumanhand?

Tja, spelar väl mindre roll nu va...när vi änligen fick till en fikaträff!?

Så vi träfades på EspressoHouse, och det var "första" gånngen jag var där faktiskt...eller inte riktigt kanske, men åtminstone av att sitta inna. För i somras satt man ju på uteserveringen, och sedan dess har inte jag varit där.

Men det blev en mysig fikastund med lite pladder om ditt & datt!




 

Vaniljlatte & Morotsmuffins

(jättenyttig muffins)







 







TACK för idag Åsa! 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards