Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Hanna Boman - 17 mars 2015 15:30

Holalalala, jag kom ju iväg till gymmet idag...trots att det fanns en liten latmask i mig tidigare, som nog tyckte att jag skulle stanna hemma.

Men neej, för jag hade ju för sjutton redan dragit på mig träningskläderna och hela den biten...så varför dissa?

Hehe, sent ska väl syndaren vakna då! 

Och när jag var där vid den tiden efter klockan ett så var det inte jättemycket folk, som det brukar vara om förmiddagarna.

Jag körde alla "mina" maskiner som funkade helt okej, testade 2 kg-hantlarna idag vilket kändes väl bättre än de däringa 3 kg-hantlarna. Men jag har lite svårt att förstå varför det ska kännas sådan jättestor skillnad på 2 & 3 kg,  fast det är väl inget att hänga upp sig på...men fundersam blir jag ju ändå i vilket fall som helst.

Och övriga maskinerna flöt på bra, så inget mer att säga om det.

Jag hade väl en liten småfundering på om jag även denna gången skulle "hoppa" hantlarna, men det kom en liten ättrig fågel i mitt öra som tyckte att:

"Varför inte prova 2 kg-hanteln!?"





 








 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards