Alla inlägg den 2 april 2015

Av Hanna Boman - 2 april 2015 18:10

Även denna torsdagen så har Linn och jag träffats (fast inte samma Linn som jag träffade förra veckan).  Men vi träffades på Wachtmeister och tog oss in till Guldfynd. Då hittade jag ett par örhängen som jag ville ha och köpte också förstås.

Vi fortsatte upp mot TGR, men där tittade jag bara och köpte ingenting. Jag var där inne i fredags förra veckan och då hittade jag två stycken "finroliga" timglas, med bubblor i. Och fråga mig inte vad jag ska ha dem till, men de var ju roliga...räcker inte det? Haha! 





 









 


 



   


 


Sen så tog vi och gjorde ett besök på Ur & Penn också, för att jag inte kan ta mig in dit på ett lätt & smidigt sätt själv. Där inne trodde jag faktiskt att jag kanske skulle hitta ett par örhängen till, men dessvärre inte. 



 






Efter det lilla snabba besöket så traskade vi oss upp till Espresso House, för det sög väl lite lagom i våra "fikatarmar" och då måste man ju ta en fika också...eller hur?

Jag tog en Blåbärs/Vitchokladmuffins & Påsklatte och det smakade minsann inte fy skam alls, gott-i-gott-gott!




 

Min Påsklatte & muffins







 



TACK goooa fantastiska Linn för stunden idag! 






Av Hanna Boman - 2 april 2015 10:10

Yeeeah, just nu i detta nu så vet jag ju absolut inte hur jag ska uttrycka mig. Men den här månaden, eller under mars månad så har det varit väldigt många besökare som varit inne och läst min blogg.

Wooow, detta är det största rekordet som någonsin varit.

Med andra ord så har jag då alltså haft 1267 stycken läsare, fast det händer ju säkert att en och samma person går in flera gånger också emellanåt...så det är nog inte riktigt 1267 läsare på hela månaden, men visst är det roligt att kika in var och varannan dag på sin besöksstatisktik för att kolla hur många det verkligen är som läser

(pssst, ärligt talat så går jag in och kollar besöksstatistiken många gånger per dag) 






TACK för att just Du läser min blogg!

  

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards