Alla inlägg den 8 april 2015

Av Hanna Boman - 8 april 2015 19:30

Jodå, det är ju onsdag och udda vecka...så då har det ju varit Stickcafé ute i SecondHand tillsammans med damer i alla åldrar. Nu vet jag ju inte riktigt hur många vi var där idag, och för den delen så har jag aldrig räknat på hur många vi brukar vara...så tyckte inte det gjorde något idag heller, hehe!

Jag förundras nästan varje gång att JAG tycker det är roligt att sticka, men det är kanske sånt som kommer på äldre dar...vad vet jag? 

Och jag som inte är så väldans flitig på att sticka här på hemmaplan, fortsätter ju på min sjal fortfarande...men den är långt ifrån färdig, fast nån gång så kanske!

Som jag sagt eller skrivit tidigare, så är det roligare att sticka då man är ett gäng än att sticka hemma...så därför är jag inte så flitig på att sticka hemma i min "lilla" ensamhet.




 

 Kaffe & Toscakaka







 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards