Alla inlägg den 14 april 2015

Av Hanna Boman - 14 april 2015 15:54

Efter att vi hade skiljts åt efter fikastunden så tog jag mig in på TGR, och dörren stod öppen...så betydligt lättare att ta sig in och ut då.
Jag visste väl inte riktigt vad jag skulle ha, eller om jag egentligen behövde något. Men när jag kollade upp på en vägg precis innanför dörren, fick jag syn på dessa...funderade lite först på vad det var, trodde det var typ grytunderlägg...men upptäckte sedan att det var en grej för att få upp burklock och annat som sitter åt.
5-pack för endast 20:-, kanske inte är den bästa kvaliten...men var ju typ superbilligt! :)




 







    

Av Hanna Boman - 14 april 2015 14:32

Jepps, nu i söndags så gjorde jag en beställning på två nya mobilskal igen från www.fyndiq.se men ett av dem kom idag...trodde väl att bägge två skulle ha kommit idag, men den som vänta på något gott...väntar aldrig för länge (eller hur är det man brukar säga).

Det låg "bara" ett litet paket här innanför dörren när jag kom hem nu och kunde ju inte tänka mig att det var båda två skalen som kommit. Men jag är supernöjd och känner ju att jag har väl halvtröttnat på min gröna färg på mobilen nu och skulle nog inte välja den färgen idag om jag skulle skaffa ny mobil, utan då skulle det nog ha blivit vit!




 

Här är det jag fick idag



 

...och detta beställde jag också, men får

nog säkert det imorgon






Av Hanna Boman - 14 april 2015 14:20

Åååh, vilken trevlig & supermysig fikastund vi fick idag uppe på EspressoHouse för första gången med Elin & Signe (måste ju få vara med på ett litet hörn också förstås). :)

Hehe, första gången för mig tror jag som jag har träffats över en fikadejt redan klockan elva på förmiddagen. Men det var ju inga problem alls egentligen, utan funkade faktiskt jättebra! Många lediga platser, så inte alls svårt att hitta oss en plats. Jätteskönt! :)




 

Caffe Latte med Irish Coffe

&

Chokladmuffins





TACK snälla Elin för idag och detta får vi ju göra om igen! 







 





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards