Alla inlägg den 16 april 2015

Av Hanna Boman - 16 april 2015 20:10

Jomen, den här veckan har jag varit till Viktväktarna idag. Eh, jag är ju där i stort sätt vilken dag som helst i veckorna som det är öppet här i Karlskrona...jag tro nog att ni har läst eller hör mig säga det många gånger tidigare va? 

Det var ganska mycket medlemmar som var där idag, tror nog att alla extrastolarna användes. Fullsatt var det i alla fall!

Vad handlade det om idag då? Jepp, det handlade ju om MOTION.

Stina brukar säga att det finns en del som får "allergiska reaktioner" om man ens nämner ordet MOTION. ~~För varför ska "jag" träna, finns väl ingen anledning?~~

Fast det gör ju det, för att kroppen och ens rörlighet ska fungera och må bra...så måste man ju ut och röra på sig genom promenader & styrketräning & cykling & löpning (finns ju mycket annat också förstås).

Men vad talade vågen om idag då jag ställde mig på den då? Jaop, den säger väl inte sådär jättemycket va? Utan den bara visar ju med siffror precis som alltid. Nja, fast idag var jag väl kanske inte riktigt nöjd...eller? Jodå, jag är nöjd även om den visade ett ynka litet plus.

Så idag blev det 59,5 kg som fick resultera i +1,0 kg.

Stina sa till mig då hon skrev ner resultatet: "Jaa, så såg det ut den här gången..."  Då svarade jag bara: "Jaja, men det får jag träna bort imorgon."  

Jag är nöjd, för så är det...att vissa veckor blir det plus och andra veckor blir det minus!





 

Såhär visade appen då jag skrev in mitt viktresultat












 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards