Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Hanna Boman - 7 juli 2015 22:37

Jamen, nu ikväll har jag varit ner till Viktväktarna igen efter en eller en och en halv vecka...eftersom Stina hade ju semesterstängt förra veckan och då kan man ju inte väga sig mer än på sin egna våg här hemma, fast det har jag ju inte gjort mer än igår och idag då innan jag tog mig hemifrån (jag kände att jag nästan var tvungen till det, för att ha ett litet hum om vart jag ligger).

Men vad pratades det om denna veckan då?
Jodå, det pratades om:
"Har du koll på dina rutiner?"
Och vad är rutiner?
Joo, att ha rutin på att göra olika aktiviteter som att "cykla & promenera & springa & måltiderna & app".
Alltså att använda en app då man är ute och promenerar, och då använder ju jag mig av Runkeeper...fast långt ifrån ALLTID, hehe!

Jaha, och vad talade vågen om här hemma idag då...det kanske är roligt att få veta också?
Jodå, den visade 60,9 kg så då vågade jag väl komma till Stina sen och ställa mig på hennes våg!

Och jag var väl ändå lite smånervös, fast den vågen var ju snällare än denna här hemma, för den visade ju 60,7 kg och resulterade då i -0,3 kg.

Jag är så supernöjd och vill att det ska vara så även nästa gång som då kommer bli om sisådär tre veckor, för nån MEDLEMSAVGIFT vill jag ju INTE betala!

Stort TACK för resultatet denna veckan vågen! :)





 







 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards