Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Hanna Boman - 15 januari 2016 17:55

Jodå, visst har jag varit till Viktväktarna idag (just nu känns det allra bäst för mig att gå dit på fredagarna). Annars brukar jag ju hoppa lite mellan dagarna, men just nu så känns fredagarna bra.
Och vad pratades det om denna gången då?
Ja, det pratades ju förstås om vad för mat som är "billigast" i SmartPoints bland annat. Sen även vad man ska tänka på under en dag eller under en vecka. Och det är ju förstås "planering", hur man ska kunna hålla i sina SmartPoints...för ALLA har ju olika.
Men och vad visade vågen idag då jag ställde mig på den?
Jopp, den var inte så väldigt snäll...eftersom den visade ju 61,8 kg som då resulterade i +0,9 kg.
Nää, inte jättebra...men det är ju bara att skärpa till sig under nästkommande vecka.

#jagblevintejättegladprecis
#menjagliggerjupågränsen ;)

Sedan så köpte jag en bok på Bokrean och just den kokboken kostade NU hela 25:-. Ett väldigt BRA pris!





 







 















 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards