Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Hanna Boman - 4 maj 2016 22:05

Jepp, idag så har jag varit till Smarteyes igen för en linskoll bara. När jag var där för en månad sedan (7 april) på den vanliga synundersökningen för att prova nya linser, så var detta nu idag då bara en kontroll för att se om dessa linserna passade mig ocn mina ögon.

Hmm, men det gjorde dem tyvärr inte...attans!

Så därför gjorde det en ny beställning på ett nytt "linsprov", som kommer om cirka en vecka för avhämtning.

Hehe, nejdå...det var inte så sort fel, utan behövde bara en annan styrka helt enkelt.

Jaja, lite halvtypiskt kändes det väl ändå att det inte var "rätt" sorts linser som passade mina ögon.

Men tycker ju att det känns skönt att man kan få prova en ny sort, utan extra kostnad. För den synundersökningen som gjordes då för en månad sedan, var ju den årliga synundersökningen (som då självklart kostade).


Smaerteyes är just nu en helt perfekt optiker för mig, helt klart!









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards