Alla inlägg den 9 maj 2016

Av Hanna Boman - 9 maj 2016 20:57

Yes, idag kom jag visst ut på cykeln igen...och inte direkt vilken cykeltur som helst om man säger så. För den blev lång-väldigt lång, kändes nästan som att jag ville vända och cykla tillbaka hem igen.

Men nej, envis som jag är...så tog jag mig runt hela långa rundan och det var första gången som jag cyklade just denna rundan, hej & hå!

Kändes ett tag där som om jag aldrig skulle komma hem igen, plus att en bit kände jag inte riktigt igen mig heller faktiskt...men med nöd & näppe så tog jag mig hem tillslut, för NU är jag ju hemma.

Den här gigantiskt långa rundan blev jag tipsad av från en vän på Facebook. 




          

**Supercoola** jag startklar

 

 

 

Långöbron

 

 

 

 

Tullskolan

 

 

     

 

 

 

 

Vitsippebacke

 

 

   

 

 

 

 

 

Varvsmuren & inte långt kvar hem

 

 

 

 

 

Runkeeper

 

 


#imorgontänkerjagintebefattamigmedcykel

#kommerinteröraenfena

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards