Alla inlägg den 10 maj 2016

Av Hanna Boman - 10 maj 2016 23:26

Jomenvisst, ikväll har det varit i vanlig ordning körövning med Second Voice...eftersom det är ju tisdag.

Nu övar vi stenhårt till den här terminens sista konsert (för det heter visst inte Vårkonsert längre), meh den konserten går av stapeln den 28 maj nere i Pingstkyrkan.

Sen så är det nu bara två övningar kvar och det är ju våran sisra övning innan sommaruppehållet dessutom.

Oj, inte klokt vad tiden går fort...den bara springer ju iväg!

Men övningen ikväll gick bra i alla fall och det är väl fyra sånger som vi i Second Voice kommer att sjunga, sen ska vi även sjunga två sånger ihop med On the Road.

Och nu ikväll fick vi frågan om vi ville sjunga ihop med dem också. Det kommer bli roligt det här, helt klart!


   

/Kram








 






   

Av Hanna Boman - 10 maj 2016 15:40

Åh, när jag började kolla lite Youtube-klipp igår...så blev jag lite smått nostagisk, då denna låten kom upp!

Kommer från TV-programmet "Fame Factory" som var en reality-serie på TV 3. Året här var 2003

Av Hanna Boman - 10 maj 2016 11:17

Eeeh, jovisst känner jag av min kropp idag sedan cykelturen igår. Fast just nu känns det ju inte som jag har gjort nånting ärligt talat, mer än att jag känner mig lite stel i ryggen och det kan man ju stå ut med.

Men jag kan ju tänka mig att jag kommer känna av det syndigt mycket i låren då jag kommer gå hemifrån och ner för backen, hehe!

Då är jag nog inte så kaxig längre, eller?

Nää, jag minns hur det var efter förra årets "Första långa cykeltur". Då var jag nog lite smått kaxig här hemma innan jag begav mig hemifrån, för då kände jag minsann av att jag hade muskler som jag inte visste att jag hade...hehe!


Men en sak som är säker är ju att jag kommer inte  befatta mig med cykeln idag, inte alls!

 

/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards