Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Hanna Boman - 20 maj 2016 15:17

Fredag idag och då har jag ju varit till Viktväktarna, precis som vanligt. Och den här gången så var det verkligen inte alls många som stannade kvar för att vara med på mötet, utan de var bara där och vägde sig.

Men vi var två stycken viktväktare i alla fall som stannade kvar (jag brukar ju alltid stanna kvar...)

Så idag satt Stina också ner på en stol tillsammans med oss två som stannade kvar, då är det ju inte så stor idé att stå upp.

Ett bra möte och ibland är det skönt att bara vara ett fåtal också, inte så ofta som det är det egentligen.

Och vad handlade mötet om nu då? Joo, vi pratade lite om vad vi äter för olika huvudmål på en dag.

Huvudmålen då är ju: FRUKOST & LUNCH & MIDDAG. Sen ska man ju äta MELLANMÅL mellan huvudmålen också förstås!

Så är det bara för att man ska både bra och samtidigt då gå ner i vikt.


Jepp, och vad visade vågen idag då jag ställde mig på den? Mnja, jag vet inte om jag var nöjd eller inte!

För det var inte något MINUS, men ett PLUS var det...(och anledningen till det här plusset vet jag om, men håller detta hemligt) 

Och idag så stannade då vågen på 62,0 kg som resulterade i 0,3 kg.

Hehe, helt okej reslutat...för den här gången låg jag inte heller på "betalningsvikt" som jag har i väldigt många veckor tidigare!


#tredjegångensomjagsluppitbetalaveckoavgift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 20 maj 2016 13:48

Jag har varit till gymmet även denna fredagen, så nu börjar jag väl äntligen få rutin på de här igen! 

Eeh, så himla skönt...eftersom jag nu också känner att jag verkligen måste. Jepp, idag så körde jag ju alla "mina" maskiner...för det gjorde jag ju inte förra veckan, för jag "fuskade" ju lite. Åtminstone var det ju en maskin som jag "hoppade" förra veckan.

Men idag då så blev det alla maskinerna, för idag så kom jag dit betydligt mycket tidigare...vilket kändes jättebra, för då behöver man inte riktigt stressa sig igenom maskinerna heller...bara för att man har annat på agengan också.


Hepphepp, efter att jag var ute och cyklade en lång runda igår x2...så inbillade jag mig innan att "Idag så kommer jag känna av i låren när jag kör den däringa benpressen...(jag kommer nog "skrika ihjäl mig...")

Men nejdå, eftersom jag är så pass "vältränad"...så kände jag inte nånting alls av det!

Jaa, lite i ryggen kände jag ju av då jag körde "ryggmaskinen"...fast var väl inte så jättefarligt det heller egentligen.


Ett skönt pass på gymmet var det ju helt klart, trots allt! 




   

Här är jag nära till att ta mig in




 

Benpress

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards