Alla inlägg den 22 maj 2016

Av Hanna Boman - 22 maj 2016 20:53

Hehe, ojoj...vad mycket möten det har varit den här dagen idag!

För efter församlingsmötet så var det dags för MUS-möte (från ena rummet till det andra...).

Och därinne satt vi ganska så länge, för att vi hade en del viktiga ämnen att ta upp som tog lång tid bland annat.

Den här gången så hade ju jag inledningen och läste en text ur Björn Petterssons bok Tänkbart.

Mnja, jag har ju inte varit en flitig läsare ur den boken än...men kommer ju bli så småningom, helt klart!

Och Jonna stod för fikat, som bestod av rostbröd & fröknäcke & pålägg & gul & röd paprika.


Sen senare så blev det kladdkaka också, till "efterrättsfika" som Jonna hade bakat.








   









 















Av Hanna Boman - 22 maj 2016 19:07

Jepp, efter gudstjänsten var det församlingsmöte med gofika...kaffe & bulle & kaka!

Och det var ju inte några beslut som behövde tas upp, utan bara lite information om olika saker som ligger i framtiden. Nej, jag skulle ju inte fått skriva något om det här ändå...mer än att det var gott fika!






 











 

Av Hanna Boman - 22 maj 2016 18:20

Idag denna söndagen så har det firats Nattvard där Sara Thörnquist sjöng & spelade, fantastiskt fina och lättsamma sånger! Fast det var ju inte några av sångerna som jag hade hört tidigare, men ändå var de väldigt fina!

Fanns inga barn i kyrkan idag, så blev inget Söndagskul...lite trist, fast det var ju inte jag som stod uppsatt på det ändå.

Jaa, det var en fin och fridfull gudstjänst helt klart! 







 










     





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards