Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Hanna Boman - 23 maj 2016 13:20

Yes, nu äntligen kom den här dagen som jag har väntat på så länge. Det var ju ett tag sedan jag var och klippte mig nu också, inte så ofta som jag är hos frissan heller ärligt talat...men nu idag blev det. 

Jag brukar ju när jag ska boka tid antingen ringa ner till dem, eller ta mig dig för att boka. 

Men den här gången så testade jag faktiskt att göra det via nätet och www.bokadirekt.se

Superenkelt och jättebra, jag tänkte; "Jag testar, och funkar det inte...så får jag väl ringa och boka!"

Men som sagt så funkade det ju hur bra som helst.

Idag så blev det till att hon tog en bra bit på håret och jag är nöjd.




   


 

Förebilder

 

 

 

 

 

  

Fikabild

 

 

 

 

 

 

   

Efterbilder

 

 

 

 

 

TACK Frida för att du är så duktig,

jag blir ju alltid lika nöjd!

  











   





 


 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards