Alla inlägg den 27 maj 2016

Av Hanna Boman - 27 maj 2016 16:08

Jahapp, och så har man ju i vanlig ordning varit till Viktväktarna idag. Eh, inte jätteglad över mitt viktresultat denna veckan...men det tar vi ju i slutet av inlägget som vanligt!

Den här veckan så har det då pratats om Bufféer som är väldigt vanligt nu vid den här tiden på året, eftersom det är ju student & konfirmation som bara är något exempel...finns säkert fler olika sorters bufféer.

Men detta var bara det som jag kom på just nu och vad det pratades som på mötet också.

Jaop, det finns ju även födelsedagskalas också...men alla fyller ju inte år just den här sidan på året! 


Ja, men då så ska jag väl tala om vad den där "usla" vågen visade idag när jag ställde mig på den. 

Mmm, för idag så var den "usel igen"...eller är det JAG?

Jepp, den visade ju för sjutton PLUS även den här gången...som fick bli betalning nu igen på 130:- (veckoavgiften), så himla surt! 

Vågen visade ju då idag 62,4 kg och det resulterade ju i +0,4 kg.

Fy sjutton vad jag blev sur & lite bitter över detta, då jag såg var "våguslingen" stannade på.

Och sedan idag så "trodde" ju jag att jag skulle få min fjärde stjärna, med tanke på att jag varit GULDMEDLEM i 3 år!

Jaa, jag är ju datumnörd och minns ju att den 30 maj - 2013 blev jag GULDMEDLEM. Men när jag frågade idag om min stjärna, så svarade Stina: "Nej, jag såg på kortet att det är vecka 22...så nästa vecka är det!"

Jaha, tänkte jag...som trodde att man gick efter datumet och inte efter vecka...


Då lär jag ju få längta efter min fjärde stjärna till

nästa vecka istället! 



       







 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards