Alla inlägg den 24 juli 2016

Av Hanna Boman - 24 juli 2016 21:21

Mmm, idag så fick jag mig lite middagsmat där ute och det var: 

Porterstek & potatis sås & ärter & broccoli & sallad & gelé och sen var det ju förstås efterrätt Dajmpannacatta!


En riktig söndagsmiddag helt klart, så jättegott!




 




 



TACK kökspersonalen för den fantastiskt goda middagen idag! 

Av Hanna Boman - 24 juli 2016 20:45

Idag så var det Avslutningsgudstjänst ute på Olsängsgården i Tältkyrkan, en fantastisk gudstjänst helt klart.

Det är alltid lika roligt att vara med där ute då det är den sjävaste sista gudtjänsten för lägret!

Nu vet jag inte, men tror väl att de sjöng samtliga sångerna som de lärt sig under veckan idag. Äsch, jag satt inte och räknade dem...men visst var det många som de sjöng.

En del sånger med solister var det ju också örstås, och åtminstone en sång kunde ju jag i alla fall från första till sista ordet...hehe!




 




 

Kompet

 

 

 

 

 

 

  

Predikan: David Ivarsson

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Kyrkkaffe

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards