Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av Hanna Boman - 2 augusti 2016 21:37

Ännu en tisdagskväll då Lovisa har varit hem till mig för att se Allsång på Skansen.

Hehe, men den här gången hade jag inte bakat något. Efter lite smsande så ville Lovisa ta med sig glass, och det tackade inte jag nej till...hehe!

Mmm, detta har vi fått till att bli tradition att vi ska se Allsång på Skansen ihop varje tisdag...fast någon tisdag har det inte blivit, men så är det ju att man inte alltid kan!

Den här gången var det väl ett relativt bra program, trots att det inte var så värst många artister som man kände till...mer än Martin Stenmarck & Eric Gadd typ, hehe!

Men ändå var det ett helt okej program.




 

Sanna Nielsen

 

 

 

 

Etic Gadd

 

 

 

 

Léon

 

 

 

 

Martin Stenmarck

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Ola Aurell

 

 

 

 

Systerpolskan

 

 

 

...och så lite glass med

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 2 augusti 2016 18:21

Jadå, jag har ju varit till ViktVäktarna idag eftesom det är ju tisdag och fortfarande sommartider. Då är det ju bara öppet på tisdagarna och två tider. Så den här gången var jag där redan 16:30-klassen, och oj vad det var mycket folk där till skillnad på vad det är när man är där 18:30-klassen.

Men vad pratades det om idag då på mötet?

Det pratades om:

"Sätt smak på din tillvaro" + pesto steg för steg

Så då fick vi ta upp en del saker som vi brukar använda i våran matlagning, som t ex morötter palsternacka broccli blomkål vitlök rödbetor. Sen var det prat om vad för olika färska kryddor vi använder, eller torkad krydda.

Då blev det: timjan & basilika & vitpeppar & salt & citronmeliss.


Men vad visade den "usla" vågen den här veckan då? Jaa, för idag var den faktiskt riktikgt usel enligt mitt tycke!

För den visade ett rejält stort plus som då blev 63,1 kg som resluterade i +1,4 kg.

Ja du vågen, nu är jag inte vän med dig igen. Ååh, jag som hade hoppats på att du skulle vara snäll mot mig denna veckan också och i alla fall ge mig ett bra minus.

Aja, men det får man väl se till att ordna till nästa vecka...eller hur?


#straffavgiftfickbetalas

#130dummapengar

#attans

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards